Укравтодор завершив ремонт 45-кілометрової дороги на Закарпатті
Дорога Т-07-18 Нижні Ворота – Воловець – Міжгір'я відновлена в рамках програми Президента Велике будівництво.
«У цьому році Закарпатська область, вперше за роки Незалежності отримала належне фінансування дорожньої галузі. Разом із Луганською областю – це лідери за кількістю оновлених доріг – 260 км вже готові, ще 50 – зроблені у нижньому шарі.
Перший рік «Великого будівництва» мав у пріоритеті дороги міжнародного та національного значення, та завдяки злагодженій роботі керівництва держави, усіх гілок влади ми почали оновлювати і територіальні дороги.
Дорога Т-07-18 зв’язує два важливі маршрути, міжнародну трасу М-06 Київ – Чоп та дорогу Р-21 Долина – Хуст, яку ми теж оновлюємо в цьому році і повністю завершимо ремонти у двох областях у 2021 році» – зазначив Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.
Це один з наймальовничіших автомаршрутів України. Дорога прокладена вздовж Боржавського хребта, проходить через Воловецький та Подобовецький (Пилипецький) перевали, виходить на трасу Р-21 Долина – Хуст. Це також шлях до одного з найбільш відвідуваних природних див України, а саме – до Національного природного парку Синевир.
Деталі ремонту:
Ремонт дороги передбачав посилення основи дорожнього одягу, на маршруті оновлено 15 малих та 4 середніх моста.
Щебенево-піщана суміш укріплена цементом – 15 см. Влаштовано вирівнюючий шар асфальтобетону – 10 см та верхній шар із щебенево-мастикового асфальту – 5 см.
Виконано також габіонне кріплення верхових та низових укосів на перевальних ділянках, зокрема, на Воловецькому та Подобовецькому (Пилипецькому) перевалах.
Бар’єрне огородження має світлоповертаючі елементи вмонтовані у деталі конструкцій. Оновлено всі дорожні знаки.
Цікаво:
Усі ці масштабні роботи проведено дорожниками в умовах високогір'я. 60% шляху проходить на висоті 500 і вище метрів над рівнем моря. Найвища відмітка по поверхні дороги – 732,38 м над рівнем моря, найнижча – 430,03 м.
При цьому дорога Т-07-18 Нижні Ворота – Воловець – Міжгір'я має десятки штучних споруд (мости, труби та підпірні стіни) та складну конфігурацію дороги у плані, а саме велику кількість кривих на кілометр.