Служба автомобільних доріг
у Закарпатській області

» Прес-центр » новини » Новації та рішучі зміни у дорожній галузі розпочаті!

Новації та рішучі зміни у дорожній галузі розпочаті!

Лише за 2017 рік Державним агентством автомобільних доріг України реалізовано ряд завдань
1) Уперше за 25 років розроблено концепцію розвитку автомобільних доріг на 5 років. Ця програма впроваджує маршрутний принцип ремонту доріг та передбачає, що за 5 років усі обласні центри будуть поєднані якісними дорогами. Окрім того, передбачається відмова від середніх поточних ремонтів та перехід до капітальних ремонтів та реконструкції. Вже цього року усі ремонти проходять відповідно до затвердженої програми.
ЦЕ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПЛАНУВАТИ КАРТУ РЕМОНТІВ на середньострокову перспективу.

2) Розроблено методику та започатковано втілення сучасних стандартів до виконання ремонтно-будівельних робіт та експлуатації доріг.
ПОВНІСТЮ ЗМІНЕНО СИСТЕМУ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ – із банківськими гарантіями при укладанні угод та гарантійними термінами від 5 до 10 років.

3) Упроваджено основи функціонування Дорожнього фонду - вперше в Україні ухвалено закони, які регламентують створення та функціонування цільового фонду фінансування дорожньої галузі. 
УПЕРШЕ ГАЛУЗЬ ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ ГАРАНТОВАНИМ ФІНАНСУВАННЯМ

4) Створено законодавчі умови для децентралізації доріг та передачі їх на місця, що дозволить закласти основи якісного управління дорожнім господарством, закріпити зони відповідальності між центральними органами та громадами на місцях за дороги державного, національного, регіонального, муніципального значення. Проведено роботи із передачі доріг на баланс ОДА.
УПЕРШЕ ВИЗНАЧЕНА ЧІТКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за ДОРОГИ

5) Створено законодавчі умови для розвитку дорожньої мережі на умовах концесії (закон ухвалено ВР).
УПЕРШЕ СТВОРЕНО УМОВИ для ДОДАТКОВИХ ШЛЯХІВ РОЗБУДОВИ ДОРОЖНЬОЇ МЕРЕЖІ

6) У рази збільшено обсяги виконання ремонтів доріг (2014 – 120 км, 2015 рік – 313 км, 2017 рік – 2 177 км)

7) Змінено підхід до ремонтів: якщо раніше ремонти проходили безсистемно, то зараз вони проводяться переважно за маршрутним принципом, що дало поштовх економічному розвитку цілих регіонів країни. Зокрема, після ремонту дороги М-09 від Тернополя до Львова інтенсивність трафіка на цій ділянці дороги зросла удвічі.

8) Робота Агентства стала не тільки більш ефективною, але й більш відкритою та прозорою. Минулого року всі закупівлі робіт з ремонтів автомобільних доріг були переведені на платформу Prozorro, завдяки чому економія лише за один рік склала 2,5 млрд гривень.
УПЕРШЕ усі ТЕНДЕРИ ПРОХОДЯТЬ у ВІДКРИТІЙ СИСТЕМІ

9) Розроблено Проект програми безпеки на дорогах, що передбачає втілення міжнародних стандартів 4Е (анг. (Engineering/Стандарти, Enforcement/Нагляд, Emergency/Порятунок, Education/Освіта), розпочато втілення нового підходу до безпеки на дорогах. Зокрема, вже 2017 року втілено інженерні рішення сповільнення руху на в’їздах у населені пункти (Полтавська, Тернопільська, Одеська області), облаштовано нові підсвітлені червоно-білі пішохідні переходи (Київська, Кіровоградська, Львівська, Харківська області), організовано пішохідні переходи із острівками безпеки.
УПЕРШЕ ЗРОБЛЕНО РЕАЛЬНІ РЕЧІ у сегменті БЕЗПЕКИ РУХУ

10) Розпочато підготовку до запуску нових проектів, що фінансуються за рахунок коштів міжнародних організацій.
ЗАПУСКАЮТЬСЯ ПРОЕКТИ, які РОКАМИ НЕ БУДУВАЛИСЯ (міст через Хаджибейський лиман, розв’язки на Житомирській та Одеській трасах, обходи міст по всій Україні)

Отже, лише за неповних два роки дорожня галузь отримала новий рівень управління.

ПЕРСПЕКТИВИ. При грамотному управлінні за 5-10 років впроваджені ЗМІНИ дозволять відновити дорожню інфраструктуру країни.

ЩОДО волинки про «відкати» та «проценти».

Якщо існують реальні факти порушень посадовими особами антикорупційного законодавства, перевищення повноважень, ЗВЕРТАЙТЕСЯ до правоохоронних органів. Ми ПЕРШІ опублікуємо ці ФАКТИ.
Зі свого боку, надаємо контактну інформацію фахівця з антикорупційної роботи при Укравтодорі: Балашов Володимир, тел.: (044) 287-61-35, e-mail: antycor@ukravtodor.gov.ua