УКРАВТОДОР

Державне агентство автомобільних доріг України

» Прес-центр » Новини » 103 км відремонтованої автодороги Кропивницький – Кривий Ріг. Лише за пів року реалізовано один з амбітних планів «Великого будівництва»

103 км відремонтованої автодороги Кропивницький – Кривий Ріг. Лише за пів року реалізовано один з амбітних планів «Великого будівництва»

Трасу Н-23 жителі Дніпропетровської та Кіровоградської області називали не інакше як «дорога смерті». Щоб доїхати з Кривого Рогу до Кропивницького слід було витратити близько 3 годин.

Учора відновлений відрізок автошляху Н-23 відвідав Президент України Володимир Зеленський. Керівник Укравтодору Олександр Кубраков доповів главі держави про роботу дорожників.

«На початку року ми анонсували, що хочемо оновити понад 100 км автошляху Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя. Після усіх тендерних процедур роботи стартували у липні. Амбітна ціль досягнута – сьогодні готуємо до введення у експлуатацію 103 кілометрів у Дніпропетровській та Кіровоградській областях,» – зазначив Олександр Кубраков.

«У Кіровоградській області ремонт дороги Н-23 завершено повністю, на наступний рік – продовжимо оновлення маршруту Кривий Ріг – Запоріжжя. Загальна довжина автошляху – 258 км,» – додав керівник Укравтодору.

Велике будівництво охоплює не лише ремонт дорожнього покриття, а й мостів, котрі розташовані вздовж Н-23. Зокрема, капітально ремонтуємо штучні споруди у Покровському та Братолюбівці. Ці мости, як і більшість в країні, побудовані у 60-70 роки, і не були відтоді ремонтовані.

«Рухаючись за маршрутним принципом, ми особливу увагу приділяємо мостам. Нагадаю, в 2020 вже оновлено 83 мости в рамках Національної програми відновлення мостів. Плануємо до кінця року ввести в експлуатацію 100,» – коментує голова Державного агентства автомобільних доріг України.

Важливо:

Окрім оновленого дорожнього покриття, дорога Н-23 отримала нову навігацію, розроблену Укравтодором з Агентами змін у рамках спільного експерименту з Національною поліцією.

До речі:

Під час ремонту усіх 103 км було посилену основу дороги, що забезпечить довгу службу асфальтобетону. 81% об’єктів «Великого будівництва» у цьому році по всій країні – з посиленою основою. Усе тому, що будуємо не лише швидко, а й на десятки років. Для порівняння, у 2019 році частка ремонтів з посиленням основи становила 52%, а у 2018 – 45,6%.